Har ingen aning jag!

Ble inte så mycket rensande och organiserande. Det är för mycket så jag vet inte vart jag ska börja. Måste nästan vara två stycken och ha en bil så man kan köra iväg massa till skroten. Och persiennerna får jag nog inte upp själv heller. har ingen aning om hur man sätter upp sånt. Får tjata hit Dennis så kanske han kan hjälpa mej.
Fan mina föräldradagar är slut nu också. Måste börja söka jobb. Usch jag vill inte egentligen. Tänkte försöka hitta nått deltidsjobb men det fanns inte så många. Och dom som fanns är det ingen chans att jag får. Bara massa sånna där högutbildade ingenjörsgrejjer och programmerar jobb. Men det vore gött om jag fick nått iallafall så jag kan tjäna mina egna pengar och inte behöva fråga Jimmy varje gång jag ska ha nått. Det löser sej nog så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0