Gomorron gomorron!

Trodde Nova skulle sova lite längre inatt eftersom hon inte somnade förrän strax efter 21 men icke. Hon vaknade klockan sex. Men som tur var fick jag sovmorgon till klockan 8 av Jimmy. Var verkligen skittrött när jag vaknade. Kunde inte somna igår kväll när jag gick och la mej fast jag var jättetrött. Illa, när man äntligen går och lägger sej i tid så kan man inte somna i tid istället. Jag var jättetrött igår men jag låg och tänkte på allt och inget så därför kunde jag inte somna. Men men nu är det en ny dag. Bara att göra det bästa av den. Jag funderar på om vi kanske skulle gå ut en sväng nu snart innan Nova ska äta och sova. Jag tror vi ska gå ut sen i eftermiddag också. Skulle ta en fika med R och I och gå till lekparken. Men det gör ju inget om vi går ut nu med. Bara skönt för oss alla att vara ute och få frisk luft. Skulle vilja åka till RJ:S möbler också men det öppnade inte förrän vid 12 så jag tror inte vi hinner det. Vi skulle behöva ett par fönsterlampor i vardagsrummet och köket. För på kvällen vill jag släcka ner lite så att Nova kan varva ner innan hon ska sova men det blir så himla mörkt utan nån lampa alls. Har ju tv:n men det hjälper inte så mycket. Nej, nu blir det kaffe, dusch sen ut tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0