Första...

inlägget detta året! Tjohoo! Var hemma igår och firade nyår med min familj och så var David, Linda, Dennis och Micke här oxå. Vi åt god mat och hade jätte trevligt. Till förätt gjorde vi rostade bröd med skagenröra till varmrätt blev det oxfile, hasselbackspotatis, dragonsås och sallad till efterrätt åt vi kladdkaka, hallon, vaniljglass och grädde. Helt sjuk gott var det. Bästa jag har ätit på länge faktiskt! Sen efter vi hade ätit spelade vi pictionary och snackade massa skit. Älskar pictionary så himla kul å spela det. Var en ganska lugn kväll men den var helt ok. Tycker det är mycket roligare att typ bara vara några stycken och äta nån mat och bara umgås än att gå ut på krogen tex.
Är så jävla trött idag så det blir nog sängen snart hoppas jag. Har lite småont ihuvet. Vi gick nog inte och la oss förrän vid tre inatt. Så det har inte blivit så mycket sömn för oss.
2007 har iallafall vart ett helt sjukt bra år. Var lite kämpigt i början men sen har det bara blivit bättre och bättre. Han vart super lycklig större delen av året. Och som det ser ut nu så kommer 2008 bara att bli bättre än då. Är så tacksam för det jag har och jag älskar min familj och allt annat mitt över allt annat. Kunde inte haft det bättre.
Gott Nytt År på et alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0