Fågelbo!

Ska gå och sova nu tänkte jag. Är så trött så jag har tillochmed ont i käkarna. Haha blir så när man snackar för mycket. Var och handlade på maxi förut så nu har vi ett moment mindre på dagarna innan Jimmy ska åka och jobba. Nu kan vi ju försöka hitta på något roligare istället. Tänkte att vi skulle försöka planera maten lite bättre och börja veckohandla istället. Vi gjorde det ett tag men jag vet inte vad som hände men det sket sej iallafall. Men nu är det dags igen.
Imorrn ska jag till frissan. Har ingen lust egentligen. För jag vet inte hur jag ska klippa mej. Måste klippa mej för mitt hår är så slitet men jag vill inte klippa av mej håret ändå för jag vill ha längre än vad jag har nu men det börjar bli som svinto så jag antar att jag inte har så mycket annat att välja på. Vill ju inte att mitt huvut ska se ut som ett fågelbo. Nu ska jag gå och ta av mej sminket och sen soooova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0