Bra natt!

Nova var jätteduktig inatt. Hon vaknade till en liten sväng och gnällde lite smått men jag väntade med att gå upp för att inte göra saken värre och hon slutade och sen sov hon hela natten. Hoppas det fortsätter så. Fast jag är jäätetrött idag ändå. Vet inte varför men jag gick väl och la mej för sent och Jimmy väckte mej en timme tidigare än vanligt för han skulle till doktorn. Inte ens kaffe botar min trötthet. Höll på att somna i soffan nyss men som tur var så ringde Roza och räddade mej.
Funderar på att städa undan lite men jag går och hittar på en massa för att komma undan. Inge bra att skjuta upp det. Känns lite tråkigt att städa eftersom det inte varar så länge. Plockade undan lite leksaker och grejs igår men det har Nova plockat fram igen. Jaja nu ska jag iallafall gå och spika upp en tavla så kanske jag kommer igång lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0