Bra dag!

Känns som det här kommer bli en bättredag än gårdagen. Jättehärligt väder ute så jag och Nova gick ut med vovven en sväng innan lunch. Passade på att gå förbi min mammas jobb och sa hej en snabbis. Sen gick vi hem och lämnade vagnen och vovven och fortsatte vara ute på framsidan och lekte lite i snön. Jätteskönt var det att vara ute en sväng. Senare idag vid ungefär 14 tiden kommer mamma och Theo och hämtar oss och vi ska iväg till mariebergsskogen och titta på djuren och mata pippin. Ska bli kul Nova har inte varit där sen i somras så det ska bli kul och se hur hon reagerar.
Somnade sent igår med och nu är jag hur trött som helst. Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart så jag inte somnar...

Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Japp vi kör igång en ny tävling.
Denna gången handlar det om Prinsipesan -10.
Nu gäller det att var påhittig och komisk.
Den person som under dagen kommer med den bästa förklaringen
till varför man inte ska banta, vinner helt enkelt.
Priset? 1kg Godis!
(Obs! Godiset på bilden är inte vinsten)

2008-01-11 @ 12:50:07
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0