Bokat biljetter!

Har bokat biljetter till tattoobåten idag. 3 till 4 april är den. Har egentligen inte så jättestor lust att åka men det kan vara kul att komma ut och träffa lite folk och få vara med Jimmy lite. Chris och Roza och Micke ska ju med också så det blir säkert kul.
Beställde lite kläder från Halens förut också. Jimmy beställde kläden från nån annan sida så då tyckte jag att jag också kunde få shoppa lite =) fast dom skulle inte komma förrän ibörjan av februari. Tråkigt det är ju ett par veckor dit. Hitta massa kläder som jag ville ha egentligen men jag tror inte att Jimmy skulle bli så glad om jag beställde allt. Kan ju ta lite pö om pö istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0