Blir tokig snart!

Usch idag är en sån där jobbig dag. Jag är trött och den går alldeles för segt. Tråkigt väder ute så jag har inge lust att gå ut. Borde städa här hemma egentligen men jag har ingen lust för jag tycker att det är det enda jag gör men det syns inte! Borde rensa ut bland Novas leksaker men det känns heller inte så lockande. Ska iallafall gå ut med Tyson snart så då får jag nått att göra. Skulle ha åkt ner till Jimmys och studion idag men jag orkade inte släpa på Nova för en sån liten stund. Kanske tar det imorrn istället. Fast jag ska nog ner på fredag. Vore ju skönt om vi kunde få klart tatueringen snart också. Snart ett år sen vi började på den. Hade vart kul om den hade vart klar till båten. Men det är ju ett tag kvar tills dess. På fredag ska Nova sova hos mamma och jag och Jimmy ska hitta på nått. Vet inte hur jag känner inför det men jag försöker ha en positiv inställnig iallafall. Hon har inte sovit borta sen i somras så det var ett tag sen. Men det går nog bra mormor är ju stora idolen så det blir nog inga problem.
Nu: ut med hunden. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0