Vad ska man säga?

Ny dag igen. Vet inte vad jag ska säga om går dagen. Ble nu något besviken och arg. Men men orkar inte ta det nu. Blir inget bra då tror jag. Men som sagt ny dag nya bekymmer. Eller ja några bekymmer har jag ju egentligen inte. Känns som det kommer bli en bra dag. Är på bra humör och det är fint väder ute. Tänka jag skulle gå ut med busan sen när hon vaknar. Måste gå till pressbyrån och köpa frimärken och sen posta ett brev. Fick ju plats på dagis igår så jag måste skicka iväg att jag vill ha den platsen.
Har städat hela förmiddagen dammat, dammsugit och torkat alla golven här nere och städat toan. Tror jag börjar få vårkänslor. Gött. Längtar till våren och sommaren som fan nu. Ska bli så kul. Vore ju kul om man kunde komma iväg på någon liten semester. Men jag har ingen lust att åka någonstans som ligger jätte långt borta. Nova hatar verkligen att åka bil hon skriker bara man åker till bergvik för att handla. Vore kul att komma upp till Dalarna och bo i stugan. Och hälsa på släkten, då tror jag dom skulle bli glada. Vill hälsa på Jennie och hennes monster också. Fan vad jag saknar Jennie ibland asså. Dumma som måste bo så långt bort. Hon är verkligen den bästa vännen jag har haft tror jag. Finns nog inte många som kommer upp i hennes klass.
Nu kallar duschen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh va du e gullig=) Saknar dig oxå!!!!! Puss...

2008-02-07 @ 20:53:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=kaksi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0