Tredje mars

Ska snart gå och göra mej iordning sen ska vi gå till öppna förskolan med Roza och Damian bara Nova har vaknat. Fick papper från dagis idag med. Tredje mars ska hon börja. Ska bli skönt faktiskt jag ser att hon behöver det för hon behöver få träffa andra barn mer än vad hon gör nu. Det ska bli skönt för mej själv också att få lite egen tid och jag vill faktiskt börja jobba för jag känner att jag behöver också komma ut och träffa lite folk. Så det blir nog bra på alla sätt och vis tror jag. Vet inte riktigt vad jag vill göra men det spelar inte så stor roll bara man har bra arbetskamrater. Jag vill iallafall ha något på deltid där jag inte slutar allt för sent. Mamma skulle komma hit och hjälpa mej att fylla i papprena som jag ska skicka in sen också. Har fyllt i det mesta men det är mycket jag inte vet vad jag ska svara för jag har ju ingen inkomst nu och jag har ingen aning om vad jag kommer få sen heller eftersom jag inte har något jobb och jag vet inte hur mycket jag kommer få som arbetslös eller vart jag kommer få det ifrån. Har aldrig varit arbetslös tidigare. Men det känns som saker och ting i mitt liv börjar ordna upp sej lite nu. Jag ska inte ropa hej än för då går det säkert åt helvete med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0