Tattoobåååt

Så, nu har jag betalat räkningarna och Tattoobåten. Skönt att ha det avklarat i tid för en gångs skull. Har varit en relativt lugnt dag. har passat Theo för mamma skulle på nån kurs på jobbet så fertsom han är ledig från fritids denna veckan fick han vara här. Försökte börja städa lite på övervåningen hann damma två rum sen var jag tvungen att laga mat sen ut med Tyson och när vi kom hem igen var jag tvungen att fixa välling och lägga Nova typ och nu ahr jag tappat lusten totalt. Känns så meningslöst när det bara tar några minuter så syns det inte att man har städat. Jag hinner inte ens städa klart förrän det är rörigt igen hehe. Nova är med och river ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0