Oj

Oj vad kul vi har haft nu på kvällskvisten. Vi har spelat pictionary. Skitkul var det! Jag och Micke mot Jimmy och Dennis. Första rundan vann jag och Micke andra omgången vann Jimmy och Dennis. Inte ofta jag vinner men vi var synkade som fan första omgången sen blev jag så trött så min hjärna funkade inte så bra längre. Men jäklar va kul det var. Har jag precis varit ute sista rundan med Tyson och nu kallar sängen på mej. Är så himla trött så jag kommer somna direkt tror jag. Imorrn väntar väl massa städ antar jag eftersom det inte blev gjort idag. Skulle vilja åka till mamma och till toys r us också. Har ju lovat mamma att Micke skulle fixa deras dator och Nova skulle behöva lite nya leksaker typ en dockvagn osv.. Nej dags för sängen nu. Ha det bra och sov gott.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0