Ganska så spikat!

Nu är det ganska spikat att det blir utgång på lördag med min bror och hans flickvän. Ska bli riktigt skoj faktiskt. Har aldrig varit ute med dom förut så. Nova ska sova hos mamma. Men jag tror det blir ganska lugnt för min del ändå för hon skulle komma hem med henne innan lunch på söndag. För min lillebror Theo skulle på simning. Ska bli kul att komma ut. Kommer inte ihåg när jag var ute sist. det var nog i höstas nån gång. Om man inte räknar med småkvällar. Träffade en bekant med barn förut. Vi gick till lekparken och lekte och gungade lite sen följde dom med hem en sväng. Var kul och barnen lekte riktigt bra faktiskt. Var inte alls mycket gnäll. Var och postade dagispapprena samtidigt också. Så nu är det väl ganska klart med det också hoppas jag. Fick även reda på att min bvcsköterska ska gå i pension. Lite tråkigt tycker jag. Jag gillar henne skarpt. Min mamma hade henne till mej och min lillebror när vi var små. Funderar på att gå dit och ge nån blomma eller nått nån dag för hon skulle sluta ganska snart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0