Fullt upp!

Back again! Tror jag är en periodare vissa perioder skriver jag mycket och ibland inte alls. Fast nu på sista tiden har det vart ganska mycket att göra så jag har inte hunnit. Vi var på nöjes i lördags med min bror och hans tjej m.m skitkul var det. Det var ju ganska länge sen jag var ute och länge sen jag träffade bror. I söndags var det mest slappt och segt av försåliga skäl. Igår var jag och Micke och handlade grejjer och byggde en säng till honom. Det blev skit bra. Vi satte för springorna i trappen men masonitskivor som jag klädde i brunt tyg. Skitsnyggt det blev olika nyanser av brunt eftersom trappen är lackad i en brun färg och mattan i trappen är ljusbrun. Sen bygge vi en säng under trappen till han. Det blev hur mysigt som helst. Funkar även om han inte ska vara här. Blir en myshärna/gästplats. Vi ska bara förstärka benen på sängen sen kan vi börja inreda där. Ska bli kul att se när det blir klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0