Förvånad!

Jag skrivde ett inlägg för ca en timme sen eller nått sånt och när jag näsatn va färdig så kom Nova och raderade hea skiten. Tack för den. Jaja det var väl inte hela världen iochförsig. Vi har iallafall varit i studion idag hela eftermiddagen. Nova hade jätteroligt och flörtade vilt med alla i lokalen. Hon hade med sej sina teletubbies och en docka som hon gick och "tappade" och varje gång hon tappade den sa hon oj och såg jätteförvånad ut. Sen "ramlade" hon ett par gånger också. Allt för att showa. Hon är så himla härlig min lilla tjej. Alldeles underbar är hon. Tycker jag iallafall! Usch jag är så trött så jag orkar inte tänka. Ska gå och höra när Jimmy slutar nu och se om han har lust att köpa med lite mat till mej.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0