För länge sen!

Oj vad klockan tickade på. Det är ju typ läggdax för länge sen. Jag skulle ju gå och lägga mej tidigt idag. Trodde klockan vad ca 22.00 bara. Inte konstigt att jag är helt sjukt trött då. Ska bara springa ut med vovven och fixa täcke och kudde till Micke. Imorrn tror jag vi skulle rensa förrådet och löra iväg med massa skit till tippen. Kan behövas. Det går knappt att gå in i våra förråd. Men det ska bli kul, när det är klart iallafall. Hatar när det är alldeles oorganiserat och så att man måste klättra och slå halvt ihjäl sej för att nå någonting. Just det sängen var det ja. Fan kom på att jag har tvätt i torktumlaren som måste gå klart först. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0