Dramaqueen!!

Det har varit en mycket bättre dag idag. Usch gårdagen sög verkligen. Var lite trögt imorse men sen blev det bättre. Var ute lite efter att Nova hade sovit. Gick ut och gick lite med Nova promenaden som annars brukar ta ca 10 min tog en och en halv timme idag haha. Nova gick själv hela vägen och vi stannade lite och kollade på elefanterna och gungade lite. Tror Nova kommer bli pedant när hon blir stor. Vi hittade lite lös snö på gångvägen och då var hon tvungen att vifta bort allt innan vi kunde gå vidare. Lite senare hittade hon skräp som var fastfrusen under isen. Vilka problem hon fick då för det gick ju inte att få bort haha. Hon är rolig hon min lilla gumma. Hon har varit så himla gosig idag. Massa kramar och puusar har jag fått. Helt underbart är det! Var bara nu på kvällen när hon skulle sova som det var skrik och panik. Men det evrkar som hon har somnat nu. Tror jag måste börja vara lite hårdare mot henne nu. Tror hon testar mej för fullt. När ska man börja säga ifrån till barnen? Hon är ganska trotsig nu. Börjar skrika och kasta sej i backen om man säger till henne. Värsta dramaqueen är hon.
Nu ska jag gå och se klart på mannen som talar med hundar.
Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0