Dagis/tandläkare

happ. Nu var det ett tag sen igen då. Som vanligt. Jag är nog en periodareibland så bara sprutar jag ur mej och ibland kommer dte inget alls. Har inte haft varken tid, ork eller lust. Men jag får väl göra ett nytt försök. Har varit en lite tung vecka nu. Nova ska börja på dagis på måndag. Dey har jag lite blandade känslor inför. Jag tror att det kommer bli jättebra. Men det har kännt så avlägset så jag blev så förvånad när jag såg att det var ju nu på måndag så jag har inte kunant förbereda mej mentalt på det. Men det blir nog bra.
Var hos tandläkaren imorse och fick besked om att jag måste operera bort mina visdomständer som sitter i underkäken. Inte kul alls så om en månad ryker dom. Shit ganska jobbigt tycker jag. Men jag skulle få lungande så det kanske gör det lite bättre. Men det känns jävligt jobbigt ändå. Usch jag vill verkligen inte. Nu började greys anatomi så nu ska jag fukka off!
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0