Tuff arbetsvecka!

Oj, vilken arbetsvecka jag har haft hittills. I måndags var det shopping som stod på schemat och idag har jag mest åkt runt i olika inredningsbutiker med David. Haha vad vi sliter blir ju lätt utbrända snart. Hittade en skitsnygg soffa som (jättegärna ville flytta hem till mej) på rj:s möbler. Kostade 13000 och det tycker jag var rätt så billigt för en sån soffa.
Sen när jag slutade som kom broder med son och hämtade mej. Lite oväntat men jätteroligt. Så Linus följde med in och hämtade Nova på dagis och det tyckte hon var skitkul så hon har hållt på och showat som bara den för honom. Vi ska eventuellt åka dit till helgen och hälsa på för han har sin dotter där då så Ronja kan leka lite med henne.
Nu ska jag gå ochleka med mitt troll innan hon pajjar datorn för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0