Ge mej lite tid.

Ibland kan jag sakna friheten att till exempel bara åka ner till stan och handla det man behöver eller bara ta en fika eller nått. Men nu är det inte så enkelt. Måste passa massa mat tider och så vidare. Jag menar inte alls att jag ångrar att jag har skaffat barn för det gör jag verkligen inte. Hon är det bästa som har hänt mej och jag skulle inte vilja byta bort en sekund av det. Men det vore gött att få lite egotid ibland. Inte så lätt när sambon jobbar till 20-21 varje kväll och på helgerna är det ofta massa måsten. Innan jobbet blir det för stressigt. Fast sen i oktober blir det nog bättre när han börjar med sina nya tider då vi båda kommer sluta vid 16 varje dag. Men jag skulle verkligen behöva ner till stan och köpa varmare skor och kläder. Finns många som säkert skulle passa Nova i nån timme men jag gillar inte att lämna bort henne heller. Känns som man sviker henne då på nått sätt.

Kommentarer
Postat av: hannah

jag kan kolla efter nova anytime. Xavier skulle nog bli superglad :)

2008-08-26 @ 20:32:09
URL: http://www.metrobloggen.se/sassybelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0