Blåsljud på hjärtat!

Idag har hundarna vart till veterinären och fått varsin spruta. Dom såg att Tyson hade ett litet blåsljud på hjärtat men dom skulle inte göra något åt det så länge han inte börjar få hosta. För han verkade må bra för övrigt. Han äter, leker och är pigg. Men det var ju inte så kul att han hade det ändå. Jag vet ingenting om blåsljud. Men jag vet att det skulle inte va kul om han blev jättesjuk. Usch min lilla bebis. Någon som vet nått om blåsljud på hjärtat? Nått man ska tänka på osv. Jag var inte med till veterinären så jag kunde inte fråga nått.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej, tråkigt med tyson... Men som sagt så länge han inte är påverkad av det så är det nog lugnt=) Jag hade det när jag födes men det växte bort, kanske kan göra det på honom oxå?? Kram

2008-08-01 @ 17:40:19
Postat av: hannah

jag hittade en ganska bra artikel om det här: detail.php?IDarticle=31032" rel="nofollow">http://www.veth.se/articledetail.php?IDarticle=31032



hoppas det ger dig lite mer info.

2008-08-01 @ 18:11:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sassybelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0