Utmanad av Roza

REGLER : Du måste kopiera in reglerna, svara på frågorna och utmana 6 nya personer!

Hatar du mer än 3 personer? - Nej. Hatar nog ingen spec just nu, men visst finns det många som är störande!
Har du någon gång försökt ta ditt liv? - Nej
Hur många hus har du bott i? - 2-3 stycken och massa lägenheter
Vilken är din favoritglass? - daim och choklad
Vilka är dina favoritskor? - Mina Adidas och foppatofflorna (dom är fula som stryk men sköna utav bara helvete!)
Har du fällt krokben för någon? - Ja det har jag säkert gjort nångång
Vilket var det värsta ämnet i skolan? - Matte och idrott!
Vilket var ditt favoritämne den här terminen? - Pluggar inte
Äger du en Britney Spears skiva? - Nej
Har du någonsin spytt bland folk? - Nej
Säg något du alltid tänker på? - Nova och familjen och djuren
Vilken musik tycker du bäst om? - Det är nog mest hip hop & RnB, men jag lyssnar på det mesta
Vilket stjärntecken är du? - Skorpion
Vilken är den pinsammaste CDn du äger? - vet inte har inte så många kvar
Sommar eller Vinter? - SOMMAR såklart!
Har du någonsin örfilat någon? Ja
Spelar utseendet någon roll? - Ja tyvärr, men det gör insidan också
Favoriträtt? - Cesarsallad!!
Är du förlåtande? - För det mesta
Hur många barn vill du ha? - Vet inte, har ett och det räcker just nu men i framtiden vill jag nog ha en till
När grät du senast? - En eller två veckor sen eller nått
Har du kallat din lärare för mamma? - Nej
Smeknamn? - Har nog inget men Jimmy brukar kalla mej för sär.
Är du nöjd med ditt liv? - Ja verkligen, har inget att klaga på
Är du närmare din mor eller din far? -
Mamma
Favoritegenskap hos motsatta könet? - Humor tror jag
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? - Dejta haha, kul att se från deras synvinkel
Vad är klockan när du svarar på detta? - 13.46

Jag utmanar: Ingen, dom som vill får görat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0