Tattoobåten och shopping

Ja, så var det dags för en liten uppdatering igen då. Var på tattoobåten tors-fre. Skitkul var det!!! Trodde inte det skulle bli kul alls men det fick jag ju äta upp. David fick nån brud efter sej som bara följde efter oss och stog brevid oss eller en bit ifrån hela tiden och hon sa typ ingenting. Skitskum var hon haha.
Jimmy tog första och andra pris i Best of colour!! Så himla kul för han och jag är så himla stolt över han. Äntligen får han pris så som han har kämpat. Han är bäst!

Efter båten i fredags stannade vi en natt på ett hotell i stockholm. Båten kom ju in rätt sent på kvällen så vi tyckte det var bättre att stanna än att köra hem trötta och bakfulla. Så lördagen bestod av shopping =). Jag köpte två tröjor och en t-shirt.

Var jävligt skönt att få komma ut hemifrån och få vara själv lite med Jimmy. Det händer jävligt sällan nu för tiden så det var helt underbart. Måste börja göra sånt oftare.

Funderar på att åka till Jennie nån helg. Det var alldeles för länge sen jag träffade henne nu och fan vad jag saknar henne ibland. Mitt lilla pucko =P. Så nu måste jag ta tag i det så fort det kommer en lucka och det passar med barnvakt osv!

Nu ska jag gå och göra nått annat!
Häj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0