Sjukdomar och jobbsök!

Har inte skrivit på ett tag för det har inte gått att logga in. Men det har väl inte hänt så mkt ändå.
Nova är sjuk IGEN!!! Hade 40 graders feber inatt och 39 imorse när hon vaknade. På ca en månad har hon vart frisk i kanske en och en halv vecka. Fick tid på gripen igår så att dom fick kolla henne men dom hittade inget fel på henne så det är väl troligtvis en förkylning. Det kom ju lite olägligt för vi ska ju på tattoobåten på torsdag-fredag och efter den hade vi tänkt stanna på ett hotell i stockholm till på lördag. Men är hon fortfarande sjuk så har jag inge lust att åka. Finns ju inget som är viktiagre än Nova lixom!

Helgen då.... Var ju själv hemma i helgen eftersom Jimmy och Micke var i gbg på tatueringsmässan. Så i lördags följde jag och Nova med Chris och Damian ut i skogen och grillade korv. Fast den enda så åt vad Chris. Nova och Damian åt bara massa salta pinnar och festis haha. Och i söndags gick jag och Nova ner till lekparken i villorna och mötte Roza, Chris och Damian och fikade lite och lekte.

Idag har jag vart på arbetsförmedlingen igen på ett möte om hur man söker jobb osv. Ska dit på torsdag igen innan vi åker till båten för det skulle komma dit massa företag som man kunde lämna cv till. Efter mötet på AF så gick jag och Dennis och tog en fika på det nya cafet som ligger i gamla megahertz. Skitmysigt och jättebra service var det där så det kan jag varmt rekomendera.

Nu kanske man skulle gå och få nån nytta gjord eller nått. Kanske sova lite. Har kännt mej lite off dom senaste dagarna. Hoppas inte jag blir sjuk nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0