Heldag ute

Shit vad jag är schleten! Har vart ute hela dagen idag med. Så himla underbart väder så det är inte sant. Gjorde iordning på baksidan på förmiddagen medans Nova var på dagis. Men blev så äcklad av alla maskar och skit så jag fick ringa hit mormor så nu har hon rensat alla rabatter och ska hjälpa mej att fixa så det ser någorlunda anständigt ut. Så mycket skit på baksidan. Har hittat massa konstigt där idag. Dom som bodde här innan verkar ha använt den till soptipp eller nått.
Sen på eftermiddagen hon Roza och co hit och åt mat med oss sen tog vi med fika och gick till lekparken i villorna så barnen fick leka av sej lite. Nu ska jag gå ut och vattna lite på gräsmattan så att jag kanske får lite gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0