Förändring!

Har inte skrivit på ett tag. Har lixom inte haft nått att skriva har inte hunnit eller orkat heller. Men men får väl uppdatera lite nu då istället. Har precis lämnat Nova på dagis och nu tänkte jag städa lite.

Fick ett jätteroligt besked häromdagen. Kul med lite förändringar tycker jag. Speciellt när dom är roliga och det kommer bli nått bra av dom. Tänker inte skriva vad det är här. Dom som borde veta vet det redan.

Annars har det nog inte hänt så mycket tror jag. Jimmy har varit i västerås hela veckan och kommer nog hem ikväll nån gång hoppas jag. Saknar han lite
faktiskt. Ska bli så gött när han kommer hem. Synd att Nova sover då bara. Hade vart kul att se hennes reaktion nu när hon inte har sett han på en vecka.

Nu ger jag nog upp det här inlägget. Har inget mer att skriva om. Dax att städa lite istället tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0