Energikick

Pratade i telen med Jennie i söndags. Och medans vi pratade så höll hon på och städade ur kylskåpet och ända sen dess har jag gått och stört mej på att vårat kylskåp har vart så skitigt och att det står massa gamla grejjer där i. Så nu fick jag värsta energikicken eller nått och städade ur kylskåpet och resten av köket. Bara golvet kvar men det kan jag inte göra så mycket åt nu ändå eftersom att Nova ligger och sover. Skönt att äntligen få det avklarat iallafall. Så nu är det bara resten av lägenheten kvar. Det ser verkligen ut som fan här. Men kanske om jag har en bra dag att jag tar hand om det imorgon. Men man vet aldrig.
Nu kom Jimmy och Micke hem så nu ska jag väl ut med hunden och sen sova. Är trött som faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0