Damn it!

Fy helvetes jävla skit!!! Imorrn ska jag till tandläkaren och operera ut min visdomstand! Åh jag tror jag dör. Är så jävla nervös, rädd u name it. Vet inte vart jag ska ta vägen men jag måste ju göra det. Har inget annat val. Eller jo det har jag väl egentligen men då kommer tänderna framför krossas och jag kommer få infektioner och skit och det vill jag ju inte heller. Pest eller kolera. OMG! Ska ha lugnande som fan iallafall!!

Har vart hemma med Nova idag igen. Denna gången är det magen som krånglar. Hon har vart jättedålig i magen men jag tror inte det är magsjuka för hon har ätit som bara den idag och det brukar man ju inte göra då. Har ingen aning om vad det kan bero på. Men jag vet att jag är mäkta trött på sjukdomar nu iallafall. Tycker inte vi har vart annat än sjuka på sistonde. Hoppas det blir bättre med allt sånt snart.

Nu ska jag gå och tycka synd om mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0