Aj aj i munnen!

Dax att skriva av sej lite igen då. Har inte orkat skriva har vart trött och haft ont sen dom opererade ut tanden. Sis jag skrev var det lugnet för stormen. Efter det fick jag skitont i munnen. Skulle dricka vatten och så tog jag för mycket och när jag svalde så small det till i munnen på mej och det gjorde så jävla ont så jag trodde jag skulle svimma. Usch och fy. Börjar bli bättre nu tror jag. Är fortfarande svullen och så men inte lika mycket. Kliar som satan gör det oxå men det är väl bara bra för då läker det.

Tidigt imorgon bitti sticker Jimmy till västerås och ska gästarbeta på south of heaven i en vecka. Så då blir jag själv med Nova och Micke. Men det gör inte så mycket. Kommer ju sakna Jimmy jättemycket men jag tror det kan vara bra att vara ifrån varandra. Men jag längtar redan till på fredag när han kommer hem.

Imorrn tänkte jag åka ner på stan en stund medans Nova är på dagis. Ska köpa lite färg och måla hennes tavelramar och så var det nått mer jag skulle ha har jag för mej. På tisdag tänkte jag lura med mej Micke till Ikea och köpa två byråer till sovrummet. Den vi har nu står inne i garderoben och är näst intill fallfärdig typ så den ska vi slänga. Sen ska jag flytta in Novas byrå till garderoben istället för det blev lite trångt i hennes rum nu när hon fick en riktig säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0