Städat!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och börjat städa. Har putsat fönstren och dammat alla rum uppe så nu ska jag bara damsuga och torka golven så är övervåningen klar. nedervåningen städade jag i fredags men dte syns inte så jag måste göra om det sen tror jag. Skönt att få det ordentligt städat för en gångs skull. Kanske jag kan vara duktig och hålla efter lite bättre nu.

var med mormor till skåre förut och köpte nya gardiner till köket och vardagsrummet så att jag kan få det lite fint tills på tisdag och onsdag när Nova ska ha kalas =). Mina gardiner i köket SKA vara vita men dom är alldeles bruna ner till för hundarna har dreglat och lortat ner dom och gardinerna i vardagsrummet har Nova kletat massa banan på plus att katterna stryker sej mot dom varje gång dom hoppar upp i fönstret så dom är fulla av katthår oxå.

Nu tror jag att jag ska gå och få nått gjort igen
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0