Ledig

Är hund ledig idag så jag kanske skulle passa på att få nånting gjort här hemma. Ska ju ha massa kalas till veckan när Nova fyller år. Och det ser ut som sju svåra år här hemma. Inte för att det skulle hålla sej fint till på tisdag men man kan ju ta det värsta iallafall så blir det inte lika mycket då. Snart ett år är hon min lilla busa. Hon fick paket på posten från sin farmor igår men ett jättegulligt diadem och en leksak i. Det var lite roligt. Häromdagen tog Nova sina första riktiga medvetna steg. Hon har gått förut men nu ville hon själv. Jag gick med henne och höll henne i handen och helt plötsligt så bände hon loss sin han och gick själv. Sen lite senare gick hon ca tre meter själv. Så duktig är hon!! Men hon har inte gjort det nå mer efter det.

Pratade med jennie igår i telefon. Usch vad jag saknar henne ibland. Hon är nog en av dom bästa vännerna jag har haft någonsin. Synd att hon bor så långt bort. Fast egentligen är det väl inte jättelångt men ändå. Träffar henne kanske en gång om året eller nått och det är synd. Flytta tillbaka hit!!!! Men i oktober så MÅSTE jag hälsa på henne när vi ska upp till Mora och fira farfar som fyller 80. Det var tänkt att ja skulle åkt till henne i somras när vi var upp men vi fick så bråttom hem så jag hann inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0