Kalas nr2

Så nu har vi klarat av kalas nr 2 för Nova. Min familj på pappas sida var här idag och grattade Nova. Bjöd på fruksallad och glass idag med. Fast Nova fick bara fruktsallad men hon gillade det jättemycket så hon åt upp två portioner fast lite matade hon vovvarna med oxå. Hon fick kläder och en bok och duplo i present. Sånt är kul. Jätte söta kläder fick hon av min bror m. fam, en vit kofta med fuskpäls i kragen och ett par svarta jeans. Hon kommer bli skit tuff i det =D

Jag är så trött nu så jag vill gå och lägga mej helst för en timme sen typ men jag måste vänta tills Jimmy kommer hem så jag kan gå ut med Tyson först. Det har verkligen tagit på krafterna att ha kalas i två dagar. Men det har verkligen varit värt det. Men det är skönt att det är över nu iallafall.
Nu ska jag gå och dö i soffan eller nått framför tvn om det finns nått bra på den ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0