Helt slut!

Har hållt på och städat och dolat heeela dagen och jag är inte klar än på långa vägar. Över våningen är så gott som klar. Ska bara städa badrummet och torka golven. Men här nere ser det ut som faan. Måste damma damsuga torka golven plus att det ligger hur mycket grejjer som helst utspritt över allt. Och Nova har hällt ut all Tysons hundmat över hela köksgolvet =S. Men jag vet inte om jag orkar mer men jag måste för imorrn hinner jag inte eftersom vovven kommer då och då är det fullt ös med det =). Men jag har iallafall putsat fönstren och bytt gardiner här nere iallafall så det är väl bara resten kvar nu. SUCK! Jaja det lär ju aldrig bli klart så länge jag sitter här. Dags att sätta igång igen da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0