Förkyld?

Tror jag håller på att bli förkyld eller nått. Har nysit säkert 10 ggr på en timme. Usch hatar att vara förkyld! Ännu värre är det om Nova blir det oxå. Sa just till mim mamma tidigare idag att Jimmy va förkyld förra veckan men att jag och Nova verkar ha klarat oss. Bara för det så har jag säkert åkt dit nu. SUCK!!!! Är så trött så jag mår illa. Borde äta nått egentligen men ja är inte sugen på nått. Ont i huvet har jag oxå. Illa är det!!

Nova lärde sej att säga pippi idag. Fast hon säger "titti". Så duktig är hon. Vi var uppe på hennes rum och lekte förut och hon satt och läste i en bok så kom det en bild på en fågel och då sa jag pippi sen satt hon å sa titti jätte länge. Ca en timme senare satt vi i soffan och busade och hon drog upp min tröja och såg min Tweety tauering som jag har på magen och då sa hon titti. Bara 12 dagar kvar tills hon fyller ett år.

Åh! Lina skickade en länk till nån outlet där dom bara säljer märkeskläder. Dit måste vi åka! Sålde Canada goose jackor för ca 2000 bara. Ganska billigt med tanke på vad dom kostar egentligen. Fast ja ska inte köpa nån ändå. Gillar inte att det är riktig päls på dom. Är ju faktiskt djurvän och tycker inte att dom förtjänar att dö bara för att ja ska ha en snygg jacka. Dom sålde rock and republic jeans oxå det ska jag däremot köpa. Behöver ett par till. Har så dåligt med jeans. Vill åka dit nu ju!! Hade ju vart lite roligare om Jimmy hade vart lika positiv som jag, men det tror jag knappast han är. Hehe får muta med att de säkert finns nått till han med. Han börjar oxå bli märkeshora nu. Han är värre än mej tilloch med i vissa lägen. Haha.
Nu ska jag nog gå och ta ett bad eller nått för det börjar bli lite kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0