Dyrt!

Sitter och försöker boka en resa till malmö tills på fredag men fan vad dyrt det ska vara. Kostar typ 2000 med tåg för 2 pers och 2000 per person med flyg. Jag vill flyga för det tar bara en timme och en kvart men det blir så mkt pengar så jag vet inte om jag har råd. Tåger tar typ 6 timmar att åka och man måste nyta osv. Känns inte särskilt lockande. Men men det är väl inte så mkt att göra åt saken. Fan!! Tycker att Jimmy kan komma hem nu så jag kan få diskutera lite med han.

Från det ena till det andra. Ge mej ett jobb tack! Måste ner till arbetsförmedlingen och anmäla mej som sökande. Måste få ett jobb snart. Men det är väl ättare sagt än gkort. Vill ha ett deltidsjobb så att Nova inte behöver vara på dagis så länge om dagarna. Känns väldigt tungt att inte veta vad jag ska göra sen eller hur det blir med ekonomin sen när mina föräldradagar tar slut. SUCK! Känns jobbigt att behöva lämna henne på dagis oxå. Vet inte varför det gör det egentligen för jag tror att hon skulle tycka att det är roligt osv men ändå. Det är så mysigt att vara hemma med henne och jag älskar verkligen varenda minut i hennes sällskap. Jobbigt det hära asså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0