1 år!!

Idag fyllde min lilla bebis ett år. Vad sjukt fort tiden går. Jag hinner lixom inte med. Skulle vilja pausa ett tag så att jag kan få stanna upp och bearbeta allt som har hänt dom senaste två åren typ. Jag tror inte att jag riktigt har fattat allt. Det har hänt så mkt sen Nova kom och med henne händer det nått nytt nästan varje dag. Ojojoj!

Har haft fullt upp hela långa dagen med att städa och fixa inför Novas kalas. Riktigt lyckat blev det. Nova tyckte det var skitkul att det kom så mycket folk och alla ägnade sej bara åt henne så hon hade fullt upp med att showa och visa allt hon kan. Haha hon är så rolig och det är så kul att hon inte är ett dugg blyg mot någon. Tvärtom hon älskar att vara i centrum så den här dagen har varit perfekt för henne. Jätte mycket presenter fick hon oxå. Mest leksaker =D så som det ska vara, man tyckte ju att hårda paket var bäst när man var liten. Tack så mycket för allt hon fick idag!!

Imorrn blir det väl oxå fullt upp tror jag. Pappa och co kommer och ska fira Nova. Fast dom kommer inte förrän vid fem ungefär. Men jag måste städa och så för nu ligegr det papper och snören över allt. Plus att jag har massa disk att ta reda på. Eller ja diskmaskinen iochförsig. Men den ska ju plockas ur och i iallafall. Men det ska bli spännande att se vad hon får av pappa och dom imorrn. Jag längtar =D

Nu ska jag nog gå och sova snart tror jag. Jag är så himla trött efter allt ståhej idag. men det har vart sjukt roligt. Bästa dagen på länge faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0