Träna!

Jimmy började träna på nått gym här i k-d idag. Jag vill oxå! Men jag vet inte när jag ska hinna med det. Men det vore asgött. Lite avundsjuk är jag på han. Eller jag skulle ju kunna träna på morgonen innan han åker men jag har ingen att träna med och jag vill inte gå dit själv. Inte dom första gångerna iallafall. Sen vet jag ju inte vad jag ska göra sen när jag inte är mammaledig längre då kanske jag inte hinner träna och då är det ju ganska dumt att stå där med ett gymkort som jag aldrig kommer använda. Jobbigt det där. Fan, kom på nu att jag måste ju posta Novas dagisansökan. Jävla skit det måste ju göras i god tid. Och just nu vet jag inte riktigt vart den lappen ligger heller.

Hittade massa kläder på nätet nu som jag vill shoppa men det tror jag inte att Jimmy går med på det är ju hans pengar eftersom jag inte får in så mkt och alla mina går till räkningar. Men jag behöver mer kläder nu när det börjar bli kallare ute. Hittade jättemånga stickade tröjor som jag vill ha. Får pussa lite på han sen när han kommer hem =)

Helgen efter att jag har fyllt år funderar vi på att ta en ego helg. Eftersom det nte blev nått malmö för min del. Så vi funderar på att åka till oslo eller gbg. Så då lär det ju bli shopping. Jag gillar att shoppa i oslo. Det är en mysig stad sen är det ju bra att Jimmy har jobbat där i några år så han kan ju staden oxå. Oj nu blev det nog lite tokigt formulerat men orka bry sej om det.

Nu ska jag gå och se va hundarna har för sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0