Rensat!

Har precis rensat ur skåpen från allt som innehåller Glutamat. Det var ju en hel del grejjer som innehöll det så nu blire inge mer halvfabrikat och sån skit. Ska börja ta tag i att leva lite bättre och äta lite nyttigare och röra på mej mer. Måste gå ner i vikt! Har massa överflödigt sen graviditeten. Visserligen hade jag massa innan också men det blev ju knappast bättre. Vi köpte en crosstrainer i söndags och det är skitgött att stå och träna på den. Fast det stog att man bara fick köra 3 ggr i veckan på den till att börja med. Lite tråkigt för jag vill göra det varje dag. Men jag får väl göra nått annat dom övriga dagarna då.

Funderar på att gå ut och ta tag i min baksida oxå. Det är ju så gött väder ute och baksidan ser ut som faan. Gandalf har grävt upp massa jord som ligger över allt. Men jag är så äcklad av sånt där. Så jävla mkt sniglar och skit och jag hatar verkligen sniglar. Men det måste väl göras nu innan vintern kommer. Ingen ide att skjuta upp det nå mer nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra med baksidan för den är så tråkig. Vill ha det fint där ju men det står ju massa träd och skit som jag inte vill ha. Så jag vet inte alls vad jag ska göra. Får väl kika runt lite på nätet och se om jag får nåm inspiration =)

Nej nu blire ut och grejja innan Nova vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0