Dags att uppdatera lite kanske!

Var ju ett tag sen jag skrev här. Har inte haft varken tid, lust eller ork att göra det. Men men det är väl ingen som läser eller bryr sej ändå. Men skitsamma. Nova har börjat gå som bara den nu. Jätteduktig är hon och pratar gör hon oxå jättemassa. Insåg förut att tiden går så förbannat fort. Hon börjar ju bli stor nu iofs så är väl inte ett år så där jättemycket. Men för mej är det mycket. För det är ju skitstor skillnad på hur det var för ett år sen när hon bara åt sket och sov typ och bara låg och inte gjorde nått och nu gör hon hur mycket som helst och ska börja på dagis så småningom. Kan faktiskt sakna det där lite med minibebis. Såg en kille med en nyfödd på ikea i helgen och den lilla låg längs pappans arm och bara hängde lixom hur gulligt som helst. Det såg så mysigt ut även om jag vet att jag tyckte att det var väldigt jobbigt när Nova var så liten och man aldrig fick sova. Men ändå. Är så glad att jag har min lilla terrorist för det kan hon verkligen vara ibland. Nu har hon börjat bitas skithårt. Haha och ibland ser hon jätte full i faan ut. Men hon är söt och bäst och allt ändå =)

Jag skulle vilja flytta till ett hus eller nått. Helst av allt skulle jag vilja bygga eget. Fan vad gött de vore. Vill ha större ju typ 6-7 rum eller så och öppen planlösning. Men just nu så går det ju inte eftersom jag inte har nått jobb..

Nu ringde Lina så nu ska ja vara social me henne byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0