Trött!!!

Ska snart gå och sova. Är skittrött!! Nova har bara sovit på förmiddagen idag och då hann jag inte sova nått för jag var tvungen och städa här hemma osv. Sen kom Louise och hälsade på en sväng. Det var kul längesen man såg henne nu. Sen åkte hon hem och jag och Nova satt och väntade på att Jimmy skulle komma hem så att vi kunde åka och handla. Men han ringde och sa att han var tvungen att fixa bilen men som tur var har jag världens snällaste mormor som körde oss ut till bergvik så att jag fick handla lite. Köpte lite två nya byxor till Nova och en lång tröja, som en klänning nästan med ett par leggings till. Jättegulligt. Sen gick vi till Maxi ocg handlade lite mat och leksaker att ha till våran lilla resa imorrn. Mutor är bra =) Jag vill ha en bärbar DVD till Nova så hon kan kolla på Teletubbies när vi ska åka längre resor. För hon är inte speciellt road av att åka bil. Får pussa lite på mitt älsk sen och se vad han säger om det. Nej nu blire ut me vovven och sen sova.
puss å kram vi syns på stan höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0