Shoppat!

Har vart på blomsterlandt och köpt lite blommor till min framsida. Vi klippte buskarna och städade lite på framsidan igår så nu börjar det bli ganska fint på där. behöver bara klippa den lilla gräsplätten och en sätta nya blommor i rabatten och små fixa lite.

Vilket härligt väder det ska vara hela tiden. Bara massa regn. Det går ju inte hitta på nått lixom. Vill gå ut och leka lite med Nova men det är ingen ide att ens tänka tanken. Fast vi hann ju ut en sväng på förmiddagen iallafall.

Vi var i Mora i helgen för min faster hade 50 års kalas. Skit kul var det. Roligt att se alla släktnigar som jag inte har sett på minst två år typ. På väg upp till Mora åkte vi förbi min gamla klasskompis Natalie. Vi gick i samma klass i ettan på gymnasiet: Henne har jag inte sett sen studenten. Hon hade en liten son som precis hade fyllt ett jättesöt var han och Nova verkade gilla han oxå =D Nu står min lilla surouppa och skriker på mej så jag antar att jag måste gå.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0