Trött!

Usch vad trött jag är. Blir nog en tidig kväll hoppas jag. Har vart en jobbig dag idag när Nova är sjuk. Har inte vart mycket som har dugit till henne. Massa gnäll och så men jag förstår henne. Tror inte hon är sjuk egentligen utan jag tror hon får mer tänder där bak. Tandläkarn sa att det brukar bli värre för dom när dom bakre kommer eftersom dom är trubbigare. Men hon fick iaf en alvedon när hon la sej så jag hoppas hon sover lite bättre inatt än va hon gjorde den gångna natten.

Hoppas Jimmys bror kommer hit under jul det vore skitkul faktiskt. Isåfall ska vi vara här hemma hos oss på¨jul. Undrar vart jag ska ställa julgranen. Finns lixom inte så mkt plats för den. Sen är jag lite orolig att Nova ska riva ner den. Hon är ju ganska klåfingrig och ska pilla och smaka på allt hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0