Tandläkarn

Idag har jag varit med Nova till tandläkaren för första gången. Det gick jättebra. Tandläkaren hade alla fingrar kvar när vi gick därifrån. Men det var mest information om att det är viktigt att borsta tänderna nu när hon är liten så att hon vänjer sej vid det och så fick vi en tandborste.
Har vart en helt ok dag. Har rensat ut lite ur Novas leksaker sånt som hon inte leker med och så har jag slagit in lite julklappar. Skönt att jag har några klart iallafall. Nu sitter jag och väntar på att mitt älsk ska komma hem. Är ganska så shopping sugen. Har så dåligt med kläder som jag gillar men jag tror Jimmy är ganska trött på min shoppingmani så jag vet inte om jag törs fråga han om nått mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0