Störande!

Jag skrev ett inlägg igår men så råkade jag trycka ner det innan jag hann spara det. Och så orkade jag inte skriva om det. Är iallafall barnvakt åt Theo idag medans mamma och Per jobbar. Kul med lite sällskap. Kul för Nova så hon har ännu en till att terrorisera muahahaha!
Funderar på att åka ner och hälsa på Jimmy i studion sen efter att Nova har sovit och vaknat. Men jag har inte betsämt mej. Vore ju lite kul faktiskt. Var flera månader sen jag var där nu och Jimmy slutar ju tidigt idag så det är väl lika bra att passa på kanske. Men det är ju ett tag kvar så jag hinner nog fundera lite till på det.
Funderar på om man kanske skulle slänga sej iduschen och göra sej iordning lite. Kan ju inte sitta här och se ut som trash hela dagen lixom. Skulle vilja åka ner till la stada och shoppa lite. En nyårsoutfit kanske? Fast jag tror inte Jimmy blir så glad på mej då. Fick ju kläder från H&M igår som jag hade beställt. Lite toppar och bh:ar och en klänning och tröja till Nova. Aldrig fel med lite nya kläder. Det kan man inte så för mycket av.
Nej. Duschen bliiiiir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0