Segt...

Ganska trött idag. Var på fest hos en kompis till Jimmy som fyllde år. Fast jag var bara där till strax efter 23.00 för mamma var hemma hos oss och passade Nova. Så jag ville inte va ute för länge eftersom det inte är så kul för henne att sitta här själv hela natten och så hade jag lovat Jimmy att jag skulle ta Nova imorse såhan fick sova. Det var skitkul att komma ut iallafall. Var kul att komma ut på en hemmafest. Det har jag saknat tror det va typ två år sen eller nått som jag var på en sån. Mycket roligare det än att gå ut på krogen. Synd att jag inte kunde stanna lite längre bara. Men det kommer väl fler gånger hoppas jag. Var relativt nykter oxå drack bara en öl och en cider. Så kul att vara skapligt nykter på en fest och titta på alla andra fyllon. Haha alla blir så himla djupa och älskar alla hitochdit =). Var kul att träffa massa gamla kompisar oxå som man inte sett på jättelänge.
Jag var jättetrött hela dagen igår och trodde inte att jag skulle orka gå ut egentligen men när jag väl kom hem igen var jag så uppe i varv att det tog skitlång tid innan jag somnade. Lite störande.

Från de ena till de andra. Är grymt sugen på att skaffa mej ett hus. Gärna ett lite äldre. Vore skönt med ett som är ens eget som man kan göra vad man vill i. I så fall vill jag ha ett som måste tapetseras om och renovera badrum och kök i så man får det som man vill ha det. Fast det ska ju inte vara i hur kasst skick som helst eftersom man for renovera rum för rum. Det ska ju gå att använda det ändå.
Men det är väl bara att drömma vidare. Fast nån dag händer det säkert =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0