Så!

Nu har vi vart och handla lite inför nyår. Köpte oxfile och potatis. Fast jag vet inte vad vi ska göra med den än. Tips någon? Till förrätt blir det nog rostade bröd trekanter med skagenröra på till varmrätt blir det ju oxfilen som jag inte vet hur jag ska göra med den riktigt än och hasselbackspotatis, nån sås som jag heller inte har kommit på än och sallad till efterrätt blir det kladdkaka med hallon, vaniljglass och grädde. Hallon och choklad är så gott tillsammans smakerna liksom gifter sej med varandra.
Funderar på om jag ska åka ner till stan imorrn och kolla om jag hittar nån nyårsoutfit. Kan vara kul att han nått lite finare då. Men inte för fint eftersom vi bara ska vara hemma. Men ändå. Får se vad regeringen säger om det. Nej nu skriker magen på mej så nu måste jag ta nått att äta.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0