Klart!

Var på stan med mamma och shoppade dom sista julklapparna förut. Tror inte jag har glömt nån iallafall. Har ju iofs dom på pappas sida kvar men dom ska vi inte fira förrän efter jul så det är inte lika panik med det. Köpte en ny matta till hallen oxå och en dörrmatta. Köpte öven ett lila bäddset med medaljoner på oxå och två tröjor till mej från Gina tricot. Det behövdes hade så dåligt med tröjor.
Jan kom och hälsade på mej förut oxå det var kul att träffa han lite. Var ett tag sen. Tur att han kom annars hade jag nog somnat istället för jag är så trött. Men hade jag gjort det så hade jag nog inte somnat ikväll.
Usch jag har en massa måsten och borden och jag vill göra dom men jag orkar inte för ja är så trött. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0