Kalas!

Har vart hemma hos min moster och firat ehnne för hon fyllde år häromdan. Var kul att träffa släkten lite =) Nova var mest nere i Tottes rum och lekte med några bilar som hon hittade. Så det måste jag köpa till henne i julklapp. Har visserligen köpt en Hummer till henne men det är ju bara en. Så jag och mamma ska ner till stan imorrn och köpa lite mer julklappar. Lite kul att hon gillar bilar. Sen fick hon träffa Tottes kanin först tyckte hon det var kul och ville gosa med den och ville pussa den osv. Men sen så blev det visst jätteläskig haha.
Är så himla trött idag för ovanlighetens skull så idag måste jag lägga mej tidigt!
Godissugen är jag oxå. Jobbigt. Jag blir sån att om jag äter godis så blir jag sugen på det hela tiden. Jag kan inte äta bara inbland utan de är antingen eller för mej. Nu ska jag gå och göra nått annat.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0