Julklappar

Nova har sovit hela natten idag med. Från ca 19.30 till 8.30. Det är ju skitbra. Ska lägga om dagen lite och ge middagen lite senare vid 17 tiden ungefär och ge henne ett lite större mellanmål efter att hon har sovit middag istället. Har gjort så i två dagar nu och det har funkat jättebra.
Måste ner till stan och köpa mer julklappar oxå. Vill göra det idag men jag vet inte riktigt. Eller om jag gör det imorrn. Hade ju vart gött att göra det själv utan Nova. Mycket lättare så. Men det kan ju vara kul för henne att komma ut och se lite folk oxå. Hon älskar att vara nere på mitticity och knalla omkring =)
Nu kom min lilla terrorist så nu måste jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0