Juldagen!

Ja den började ju inte så bra. Igår kväll satt jag, Jimmy och Micke uppe och snackade om allt och inget till klockan var ungefär halv två. Vid fyra vaknade jag av att Nova spydde. Så jag väckte Jimmy så han fick gå och ta henne och sätta henne i duschen medans jag bytte sängkläder. Sen somnade vi om igen Nova vaknade vid åtta ungefär så jag fick lite sovmorron av Jimmy till kl 10 ungefär sen byttes vi av så fick han sova lite. Hon har vart lite dålig i magen idag men inte spytt nått mer iallafall. Så jag tror inte det är magsjuka. Har vart skittrött idag för att jag sov så lite inatt. Så jag tänkte faktiskt gå och lägga mej nu snart ska bara ställa in lite disk i diskmaskinen. Jimmy och Micke åkte ner till nöjes och skulle bowla lite. Var hos mormor förut och åt lite julmat och fick lite presenter av dom för dom var inte med igår utan dom var hemma hos min moster istället. Nej nu somnar jag snart.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0